20 Şubat 2013

Makale Yazarak Para Kazanın

İnternetten para kazanmanın en kolay yollarından biri de evden makale yazma işidir. Ev Hanımları, Emekliler, Talebeler v.s fazla söze gerek yok tüm bireyler yapabilir Yapmanız gereken Makale Yazmak Gibi Rahat Bir eylem... Evden İnternet üzerinden Makale Yazarak Gelir Sağlamak İstemez misiniz?  
Hayatımın en sıkıntılı ve bunalımlı günleri gelmişti. Evliliğimizin ilk yıl dönümü sonrasında oturup düşündüm. Hakikaten sorumluluk bilincimin omuzumdaki yükünü kavrıyordum. Evlilik, çocuklar, yaşam şartları.. bir şeyler yapmam gerekir dedim kendi kendime..
 
Tabi, eşim işe gidiyordu fakat kendim evden çalışmak ve de düzenli kazanç sağlamak için arayıştaydım. İnternet üzerinden bazı şeylere göz atıyordum ancak elimde adam akıllı bir kaynak bulunmadığı için gerçekten de daha fazla vakit harcamaktaydım.
 
Bir süre sonra bir dostum bana sen henüz ilk kez başladın, internette fazla oyalanma, zamanını boşa harcarsın dedi. Hakikaten de doğruydu. Ve bana temel düzey için yapılması gerekenleri gösterdi. Gerçekten, basitti ve söylediklerini uyguladım ve artık her gün yalnızca aşağı yukarı Kırk beş DK (bazı günler hiç ilgilenmiyorum ara sıra bir iki saat bakıyorum kendime göre) çalışarak çok kısa zamanda para kazanmaya başladım ve de bence oldukça güzel bir kazanç sağlıyorum
 
Evet, Artık dostumun bana anlattığı şeyleri Yazitör Starter ismiyle göstererek herkese işte bu işi öğretiyor. Konuyla ilgili hazırladığı video ve de bilgiler alt tarafta.. Bundan sonra bir yazıtör olarak kendi işimin patronuyum. Benden bu kadar hoşcakalın. Fatma.. 

İnternetten Yazarak Para Kazanın

Ev Hanımları, Emekliler, Talebeler v.s fazla söze gerek yok herkes yapabilir. Yapmanız gereken Yazı Hazırlamak Gibi Basit Bir iş..
 
Evden İnternet üzerinden Makale Girerek Gelir Elde Etmek İstemez misiniz? İŞTE Yazitör STARTER Eğitimiyle hemen çalışmaya başlayabilirsiniz.Yazitör STARTER İçeriği nedir;
 
  • İçerisinde olan dijital döküm ile birlikte
  • Web site blog kurma-reklamlar-reklam yerleştirme
  • Aşama aşama makale yazarak gelir elde etmek ne şekilde olunur anlatım ve de pratikleri
  • Kolay rahat anlaşılabilen, düzenli bir şekilde elinizin altında bulunacak bir sunum
  • BONUSLAR bununla birlikte ipuçları ve de daha fazlası..
 
Aslına bakarsanız Yazitör Starter E book Eğitimini 89 tl satmayı düşünüyordum fakat hakikaten elinizin altında muntazam bir kaynak olsun ve de güvenli şekilde gelir sağlamaya çalışan herkese yardım amacıyla iskonto uygulayarak küçük bir fiyata indirdim.
 
 
Yazitör nedir? Yazitör olmak bir meslektir. Ve ayrıca bunu yaparken de farklı bir başka masraf yok gider söz konusu değildir. En faydalı kısmı aylık Bin tl ye her gün On saat muhasebeci olarak çalışıp yol ücreti elbise ve de öbür harcamalarla zaten aylık üç yüz tl si kayboluyor. Artık ayrıca Yazitörlük yapıyorum. Yalnızca çalışma saati içerisinde kendime zaman çıkarıyorum işte bu mesleği yapıyorum aynı zamanda da daha fazla çalışıyormuş gibi gözüküyorum. Artık çift maaş gibi oldum bundan böyle işime de çok daha bir memnun geliyorum.. İzmirden Sevilay (Muhasebe)
 
 
Allah(c.c.) aklımdan geçenleri biliyor senelerce şahsi defterime pasta tariflerimi yazmıştım. Kendi kendime söyleniyordum o kadar tarif yazdım. Bir çoğunu da yapmıyorum ziyan oldu diye.. Artık o kadar çok işimi gördü ki acayip kazanç ve de vakit tasarrufu ettim. Ayşegül Bulan (17.01.2013)
 
  • Evden Yazı Yazarak Para Kazanmak
  • The Best Spinner Makale Özgünleştirici Türkçe Video
  • Ücretsiz Blog Açmak ve Blog Yazmak
  •  

    0 yorum:

    Yorum Gönder

    Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

    Share

    Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites