14 Şubat 2013

Evden Yazı Yazarak Para Kazanmak

Evden çalşımak, evden para kazanmak, kendi işini kurmak herkesin hayalidir. İşte bu yazıda sizlere evden para kazanabileceğiniz bir işten bahsedeceğim: Yazıtörlük. Yani yazarak para kazanmak. Yazıtör Starter eğitim programı sizlere nasıl evden yazarak para kazanacağınızı öğretecek.

Yazı Yazarak Para Kazanmak

 
 

Yazı Yazarak Gelir Sağlamak için YAZITÖR Olun: Yazitör olmak için hiç bir eğitim gerekmez. Tüm bireyler Yazitör olabilir tek gereken Yazitör STARTER.

Ev Hanımları, masa başı bir ofiste çalışanlar, öğrenciler, emekliler, evden yapılacak bir iş arayanlar, internet üzerinden para kazanmak isteyenler.

Iphone, ipad benzeri akıllı ve de kolay taşınabilir cihazınız mı var; otobüste, yolda, okulda, teneffüsde, molada yazı yazarak para kazanmak mı istiyorsunuz işte bu tam size göre bir iş.

Yazitör Starter İçeriği Nedir?


Yazitör STARTER (Makale Yazarak Gelir Elde Etmek isteyenler için Eğitim Seti) edindiğiniz zaman bu bilgilere sahip olacaksınız;

  • Yirmi sekiz Sayfa İlk kez Başlayanlar için digital Döküman
  • Kademe Kademe Yazitörlük ne şekilde olunur anlatımı ve uygulamaları
  • Site-blog kurmak,reklamlar-reklam yerleşimi
  • Rahat basit anlaşılabilen anlatım diliyle sunum
  • Taktikler
  • Hediye BONUSLAR Artı Süper Bonus
  • Ve çok daha fazlası..

Kaybedilecek birşey yok! Bu ürün % 100 GARANTİLİDİR.

Yazitör Olarak Çalışmak gerçekten oldukça kazançlı. Kendim başka bir meslek yapmıyorum Üç tane çocuğum var ev hanımıyım. Yazitör becerilerini edindikten sonra eğitim programında bahsedilenleri uygulamaya ve kazanmaya başladım.İlk başlarda merak ve öğrenme heyecanından dolayı günde 3-4 saat internet üzerinde zamanımı harcıyordum ama artık her gün hemen hemen yarım saat - 1 saat yazı yazarak gelir elde ediyorum. (Fatma)

SIKÇA SORULAN SORULAR


Yazitör Nedir? Temel internet ve bilişim bilgilerini kullanarak yazı yazma kabiliyetini gelire dönüştüren kişidir.


Neden Yazitör diyoruz? Yapılmakta olan işin makale yazmak olduğu için bu ad verilmektedir.

Yazitör STARTER Nedir?

Yazitörlük mesleği için başlangıç eğitim programıdır. Kısacası yazı yazarak gelir elde etmekten bahsediyoruz fakat nereye yazı yazılacak? hangi konularda makale yazılacak? Bu makaleleri bize kimler verecek? gibi aklınıza gelen soruların cevabını Yazitör Starter Eğitim programı ile bulacaksınız.

Ödemeler Nasıl Yapılacak?

Öncelikle söyleyelim ki bu işte kendinize ait işinizin patronusunuz kısacası işi kendiniz için yapıyorsunuz. Ödemeleri de kendinize ait banka hesap numarasına her ay düzenli bir şekilde alıyorsunuz.

Ödemeyi kim yapacak?

Ödemeler, GOOGLE, bilindik bu internet arama motoru olan Google tarafından yapılacak. Hatırlarsınız öğretmenlerimiz ilköğretim ve orta okul senelerinde kompozisyon yazdırıyordu, aslına bakarsanız bu oldukça önemli bir şey, siz yazdıklarınızla yaşama dair bir katkı sağlıyorsunuz, bir sanat icra ediyorsunuz. Söz gelimi bir yemek tarifi bile yazsanız hayat sizden bir şeyler kazanıyor.

yazarak-para-kazanmak
 

Evet işte GOOGLE da bütün dünyada ve ülkemizde hemen hemen herkesin kullandığı, bulmak istediğimiz her şeyi üzerinde aradığımız google ,sizin söz konusu üretiminizin yani cümlelerinizin hecelerinizin kıymetini veriyor. İnternette ortaya koyduğunuz yazılar, resimler bütün içerik google ın bilgi bankasına kaydoluyor ve insanlar arama yaptıkları vakit bunlara erişebiliyorlar.
 
İşte Google da söz konusu içeriklerin değerini nakit olarak banka hesabımıza yatırıyor. Ne şekilde? Yazitör Starter Eğitimi içerisinde bu meselenin detayı öğretilmektedir.

Ben Yazitör Eğitim programını aldım ve de yakınlarıma da facebookdan ve e-mail ile tavsiye ediyorum. Ondan sonra Ürün sahibi ile iletişime geçtikten sonra da bu önerilerimden bile para kazanacağımı öğrendim. Şunu ifade etmeliyim ki insanlar hakikaten birşey bilmiyorlar. Aslında ne kadar kolay ve basit şeylerle para kazanılabiliyormuş. Tabi böyle söylüyordum ama farkına vardım ki daha fazla şey var yani Yazitör Starter hakikaten benim gözlerimi açtı ve çalışmaya başladım. (Işıl Başvur)


İnternetten Para Kazanmak

Yazı yazarak internetten para kazanma fikri ilginizi çekiyorsa şimdi sizlere çok faydalı olacak iki şeyden bahsedeceğim. Birincisi yazı özgünleştirici programı kullanmanızı kesinlikle tavsiye ederim. Bu programla bir yazıyı özgünleştirerek çoğaltabiliyorsunuz. Bu da size hem zaman hem para kazandırıyor. Yazı özgünleştirici programla ilgili hazırladığım videolu anlatımız izlemek için tıklayın.

Diğer önemle tavsiye edeceğim şey Goomass setidir. Gerçekten de Goomass internetten para kazanma konusunda hazırlanmış en kapsamlı ve profesyonel Türkçe kaynaktır. Goomass setini incelemek için burayı tıklayın.

0 yorum:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Share

Twitter Delicious Facebook Digg Stumbleupon Favorites